|   تغییر رنگ
 |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
اثربخشی دوره مدارس فصلی

دانشجوی گرامی

با سلام و احترام

این پرسشنامه در راستای "سنجش میزان اثربخشی برنامه درسی ارائه شده در مدارس فصلی - وزارت نیرو" می‌باشد، لذا خواهشمند است در نهایت دقت و صداقت پرسشنامه را تکمیل نمایید.

لازم به ذکر است، پاسخ‌ها و اطلاعات فردی شما کاملا محرمانه بوده و نتایج به صورت گروهی گزارش می‌گردند.

پیشاپیش از همکاری و مساعدت شما کمال تشکر را داریم.

کمیته برگزاری مدارس فصلی وزارت نیرو

اطلاعات و مشخصات فردی

محتوای برنامه درسی
اصول و مفاهیم اساسی موضوع دوره
                 
شیوه های اجرای این اصول
                 
پیامدهای اجرای این اصول
                 
مهارت درک و استفاده از نظرات دیگران
                 
مهارت تفکر سیستمی (تفکر یکپارچه)
                 
مهارت درک و تحلیل مسائل و چالش‌های آبی
                 

روش‌های یاددهی - یادگیری
مبتنی بر رویکرد بین رشته ای
                 
مبتنی بر فعالیت و مشارکت
                 
مبتنی بر محیط یادگیری
                 
بحث و گفتگوهای کلاسی
                 
تکنیک های تجزیه و تحلیل
                 
آزمایش
                 
مشاهده
                 
سخنرانی
                 
کارگاه
                 
حل مساله
                 
مطالعه موردی
                 
بازدید
                 
ترکیب روش های تدریس
                 

مواد و منابع آموزشی و کمک آموزشی
جذاب
                 
خلاقانه (استفاده از پتانسیل های موجود در فضای آموزشی)
                 
قابلیت دسترسی آسان
                 
مبتنی برسواد فن آوری پیشرفته (استفاده از اینترنت، پاورپوینت، فیلم و غیره)
                 
چندرسانه‌ای (استفاده از وسایل و منابع مختلف)
                 
متناسب با روش تدریس، فضای آموزشی، زمان آموزش و ...
                 
قابلیت عمق بخشی و یادگیری عمیق
                 

فعالیت های یادگیری در برنامه درسی
دانشجو محور
                 
مشارکت محور
                 
مبتنی بر اکتشاف وحل مساله
                 
متناسب با تعداد دانشجویان کلاس
                 
متناسب با سن دانشجویان
                 
تقویت مهارت های تفکر
                 
متناسب با هدف
                 
مبتنی بر زندگی واقعی (ملموس بودن)
                 

زمان
انعطاف پذیر
                 
قابل مدیریت
                 
متناسب با اهداف و ...
                 

فضای آموزش در برنامه درسی
فضای برانگیزاننده برای یادگیری
                 
حمایت کننده و پشتیبان
                 
متناسب بودن از نظر دسترسی به نور و هوا ی مناسب
                 
متناسب بودن فضای خدماتی(آبدارخانه و سرویس بهداشتی و ....)
                 
متناسب بودن موقعیت در و دیوار و پنجره به منظور حفظ انرژی
                 
میزان انعطاف پذیری کلاس ها (جابه جایی وسایل)
                 
بهینه سازی مصرف انرژی
                 

گروه بندی
ترکیب متنوع دانشجویان
                 

ارزشیابی
مبتنی بر یادگیری
                 
مبتنی برضرورت موضوعات
                 
تلفیقی(نظری/عملی)
                 

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 28
  • بیشترین بازدید همزمان : 425
  • بازدید امروز : 4,560
  • بازدید دیروز : 5,031
  • کل بازدید : 322,237
  • آخرین به روزرسانی : 17 آذر 1404 10:09:39
  • شناسه IP شما : 216.73.216.80
    کشور : Iran
    مرورگر شما : Unknown
    ورژن مرورگر : 5.0
    سیستم عامل : Unknown

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، خیابان فلسطین شمالی، پایین تر از زرتشت، پلاک 517
  • کدپستی : 1415855641
  • تلفن : 02143680000
  • فاکس : 02188916600
  • پست الکترونیکی : info[at]wrm.ir